שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

תחת הכותרת של שיווק דיגיטלי מצויים ערוצי שיווק רבים, והם רק הולכים ומתרבים:

  1. קידום אתרים אורגני – הכוונה, לאותו המאמץ לקדם  את מיקומו של אתר האינטרנט, של העסק/החברה, כך שיופיע במיקומים גבוהים במנועי החיפוש השונים, כאשר מחפשים ביטויים שונים/מילות מפתח רלוונטיות.
  2. שיווק ברשתות חברתיות – מה שהתחיל רק לפני מספר שנים, וכבר תופס נתח משמעותי, מתקציבי השיווק. שיווק ברשתות חברתיות שונות.
  3. פרסום באינטרנט – הפרסום באינטרנט מופיע בערוצים שונים, החל מפרסום לפי חשיפה, באנרים שונים באתרים בד"כ מובילים, ועד לפרסום מודעות גוגל (פרסום ממומן), ואף באמצעות פעילות של רשתות השותפים.
  4. שיווק בוידאו, פרסום בוידאו, (בעיקר פרסום ביוטיוב), שהאפקטיביות שלו גם היא הולכת וגוברת, והוא מתחזק ערוץ פרסומי אפקטיבי.

ישנם, כמובן, ערוצי שיווק דיגיטלי נוספים, והם הולכים ומתחזקים, ותופסים נתח מהותי מעוגת הפרסום, ומתמהיל השיווק.