המשפך השיווקי

המשפך השיווקי בוודאי יצא לכם לשמוע את הביטוי "המשפך השיווקי". למה הכוונה? הכוונה, לאופן שבו פועל אצלכם בעסק השיווק, ולאופן שבו נכנסים לקוחות חדשים אליכם לארגון. למשל, העסק מפרסם מוצק/שירות כלשהו. לקוחות פוטנציאליים מתעניינים בשירות ומשאירים פרטים לחזרה. נציגי מכירות חוזרים למתעניינים ומקיימים אתם שיחת מכירה. לקוחות חדשים צורכים את …

ניתוח אירוע שיווקי

ניתוח אירוע שיווקי מה שעבד הוא זה שיעבוד לקוח פנה אלינו, בבקשה לכתוב עבורו תכנית שיווק. כבר בשיחה הטלפונית, ניתן היה להבין ממנו שמדובר בעסק משפחתי, ותיק, עם מוניטין מצוין, אך עם מעט לקוחות. הבנו עוד שלאחרונה הוא ניסה לבחון מספר ערוצי פרסום, ואף עשה נסיונות מעשיים. אז שאלנו – …

מה קרה למנהל השיווק

מה קרה למנהל השיווק לאחרונה, אנו רואים קשיים של מנהלים רבים, ובעלי עסקים, באיתור ובגיוס מנהל שיווק לארגון. יותר ויותר מנהלים פונים ומתייעצים, מצביעים על אתגר מורכב, ואף משתפים בגיוסים קודמים שכשלו. הקושי קיבל ״פנים״ די ברורות, ואחידות, והחלטתי להקדיש כמה פסקאות לסוגיה. •    אז מה בעצם קרה למנהל השיווק? …

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות השיווק ברשתות החברתיות שהתחיל כמשהו ש"אם לא יועיל לא יזיק", הפך בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי בתמהיל השיווק.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני, הוא אחד מערוצי השיווק הדיגיטלי. הכוונה ב"אורגני" (טבעי), בניגוד ל"ממומן", לקידום שמציג לגולש את התוצאה הנכונה ביותר עבורו, כפי שמנוע החיפוש מנתח ומצליב את השילוב בין התוצאות האפשריות לבין מה שהסיק שהגולש מחפש.

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי תחת הכותרת של שיווק דיגיטלי מצויים ערוצי שיווק רבים, והם רק הולכים ומתרבים:

ניהול השיווק

ניהול השיווק ניהול השיווק הוא התהליך הכולל של לימוד וניתוח המוצר, השירות, השוק והמתחרים, יחד עם תכנון תוכנית הפעולה, יישומה בפועל עד להשגת המטרות והיעדים.

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית תכנון הגישה והתהליך או הדרך בה יושגו המטרות העסקיות-שיווקיות. כחלק מגיבוש האסטרטגיה השיווקית ייעשו הדברים הבאים: