יעוץ שיווקי

יעוץ שיווקי

שיווק הוא לב ליבו של העסק.

ייתכן ומשפט זה יעורר התנגדות של מנהל הכספים או מנהל המיחשוב, אך בעסקים מתוקנים, אשר מתקדמים ואינם קופאים במקומם, יש מי שאמון על החשיבה השיווקית ועל הוצאת פעילות השיווק לפועל.

לעיתים השיווק מתבצע "בראש", ללא תוכנית מסודרת. מובן שהדבר פחות טוב, אך בכל ארגון שלא תבחנו, בו אתם רואים הצלחה כלכלית, תוכלו גם לאתר את הובלת השיווק את העסק.

ובמה זה יבוא לידי ביטוי?

באותן אבני בסיס הכרחיות המרכיבות כל שיווק באשר הוא:

  • 4PS- מהו המוצר (PRODUCT), מהו המחיר (PRICE), מהו המקום, היינו ערוצי ההפצה (PLACE), ומהו הקידום (PROMOTION)
  • SWOT – מהן החוזקות או החולשות של הארגון כלפי פנים, ומהם ההזדמנויות והאיומים, שמחוץ לארגון.
  • מהם מאפייני הענף, השוק הייחודי.
  • מהו היתרון של המוצר/שירות לך אל מול המתחרים, מהו הבידול, ומהו המיצוב בו תבחר.

למידה, ניתוח ומענה לסוגיות שהוזכרו יאפשר את התשתית הראשונית לעבודה שיווקית נכונה, ומכאן לדרך עסקית שתאפשר לך מקסום ההכנסות.